De eerste dagen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Iris Louwes - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Iris Louwes - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Na een vlucht vol met vertragingen en stress was ik dinsdag toch echt eindelijk aangekomen in PE. Op het vliegveld werd ik opgewacht door mijn huisgenootjes Bradley en Karst en door Samantha. Nadat we thuis waren aangekomen, zijn we meteen even boodschappen gaan doen en het winkelcentrum in gegaan. 'S avonds hadden we alweer het eerste feestje en uiteraard heb ik me hier prima vermaakt.

Gister ben ik eerst met Samantha een vetkoek gaan ophalen. Dit is een soort oliebol met gehakt en allerlei spul ertussen, maar echt super lekker. Daarna zijn we in de township geweest om bij het project van Lars foto's te maken. De townships zijn echt zo anders vergeleken met de rest van PE. Wij wonen hier gewoon in ons huisje met eigen zwembad en zij zitten daar in krotten, toch iets waar je wel even over nadenkt. Daarna nog maar weer even op stap geweest, want nu kan het natuurlijk nog.

Vanavond gaan we ook weer naar de township. We gaan hier eerst met ongeveer 60 mensen braaien en daarna doen we een soort kroegentocht.

Dit is even in het kort wat ik allemaal heb gedaan deze dagen. Ik denk wel dat dit een plek gaat zijn waar ik me aankomende 10 maanden goed ga vermaken!

Byeeeee!

  • 30 Augustus 2015 - 09:01

    Panita:

    Hee Iris, leuk zo'n verslag. We hopen dat je hiermee doorgaat en voor vlg.week succes gewenst.
    Benieuwd naar je volgende verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 20 Aug. 2015
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 3581

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 06 Juli 2016

De wereld in

Landen bezocht: